Jitka Richterová
ředitelka MŠ a učitelka ve třídě Žirafky
Jitka je mámou dvou dcer a syna, od dětství hraje a také trénuje basketbal, od roku 2009 vede cvičení pro rodiče s dětmi, od roku 2010 je učitelkou v MC Brandýský Matýsek a následně v MŠ Brandýský Matýsek. Absolvovala kurzy Respektovat a být respektován, lektor splývavého čtení SFUMÁTO, vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika, absolvovala mnoho dalších kurzů úzce spjatých s výchovou a vzděláním předškolních dětí. Vzhledem ke sportovnímu založení Jitky, mají děti ve třídě Žirafky sportovní překážkovou dráhu téměř každý den.
Práce s dětmi je mé poslání a radost. Každé dítě je jedinečné a to mě baví.
Martina Drahošová
učitelka ve třídě Žirafky
Martina Drahošová vystudovala Střední pedagogickou školu – učitelství pro mateřské školy. Ráda zpívá, tancuje, hraje na klavír i flétnu. Kromě pedagogické praxe působila 3 roky i jako zpěvačka a tanečnice v profesionálním folklórním souboru na Slovensku.
Svou lásku k hudbě a zpěvu využila v Brandýském Matýsku jako lektorka Hudební školy Yamaha v letech 2013–2015.
Martina má dceru a syna. Když zrovna nezpívá s dětmi, jezdí ráda na kole, sportuje, stará se o zahradu, peče a ráda se toulá se svojí rodinou v horách okolo rakouských jezer.
Lucie Vaňousková
učitelka ve třídě Lvíčata
Jsem maminkou Kryštofa a Veroniky. Díky nim znám dobře holčičí i klučičí svět. Vystudovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a v oboru pracuji od roku 2012. Absolvovala jsem lektorský kurz v mezinárodním programu (Masáže dětí do škol). Ve volném čase vedu dramatický kroužek, tvořím svíčky a užívám si přírodu společně se svou rodinou.
Tereza Vopičková
asistentka pedagoga
Vystudovala jsem SOŠ ekonomickou. V oboru jsem pracovala 10 let. Po narození dcery se mi však otevřel jiný a pro mne mnohem zajímavější svět. Začala jsem se zajímat o výchovu a moc mě to bavilo. Stále víc a víc jsem zjišťovala, kolik nových a úžasných metod pro kvalitní rozvoj dítěte existuje. Zjistila jsem, že mě naplňuje dítě vést a učit jej. Chtěla jsem vést a učit i ostatní děti, a tak jsem začala snít o asistentce pedagoga. Příležitost pracovat jako asistent jsem dostala v Brandýském Matýsku. S radostí jsem ji přijala a absolvovala kurz „Asistentka pedagoga“. V rámci Brandýského Matýska vedu také již několikátým rokem kroužek Tanečky.
Všechny učitelky se průběžně vzdělávají a účastní se nejrůznějších seminářů a kurzů souvisejících s výchovou a vzděláváním dětí v předškolním věku.